söndag 5 januari 2014

Nytt år, nya pyssel...

Det var inte meningen att min pysselkalender skulle få ett så plötsligt slut... det bara blev så... Och inte har det blivit något pysselinlägg heller. Jag har helt enkelt haft fullt upp med julen o allt där till. Nu är det dock ett nytt år - 2014 och nu laddar vi upp med nya pyssel...


Vi börjar dock med ett scrapbookingpyssel som egentligen skulle ha varit med i adventskalendern men, men... Jag utlovade ju tidigare (förra året) att jag skulle visa skridskon jag gjort. Här kommer den. Har pysslat ihop en skridsko med en liten "ficka i" så att man kan t.ex. kan sätta dit en chokladbit. Det gjorde vi när vår lilltjej gav bort denna skridsko som tack för konståkningstermin. Känner mig faktiskt riktigt nöjd!!


/Fru Sohl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar